Mijn vader en ik
Zo vader, zo zoon! Een bijzonder boek over vaders en zonen. Vol herinneringen aan die bijzondere momenten samen. Magnifieke Trip Down Memory Lane, 96 pagina's boordevol nostalgie.

EAN

In de populaire 14,95-reeks waarin al bijna 50.000 exemplaren zijn verkocht! Mannen onder elkaar: samen een balletje trappen, een (chocolade) sigaretje roken, met treintjes en autootjes spelen, net als vader een huis bouwen of een winkeltje runnen, achterop Gazelle of Puch de wereld verkennen, een vlieger in elkaar knutselen, stoere mannenkleding dragen of gezellig in de tuin werken, zodat je ondertussen heimelijk je vader kunt proberen te ontfutselen hoe dat nou toch zit met die bloemetjes en bijtjes.